Gyakran Ismétlődő Kérdések

Hogyan tudom leadni a megrendelést?

  • A megrendelést a web áruházban tudja leadni, regisztráció nélkül. Csupán kosárba kell helyezni a kívánt termékeket, majd ezután kell megadni a megrendeléshez szükséghez adatokat. Személyesen a bemutatótermünkben bejelentkezés nélkül, nyitva tartási időben is leadhatja a megrendelését a tanácsadóinknál.

Mi a megrendelés folyamata?

  • A web áruházban leadott megrendelések után rendszerünk automatikus visszaigazolást küld. Majd ezután a megrendelések feldolgozás alá kerülnek. Ezt követően a megadott telefonszám felhívásával leegyeztetjük a megrendelést és annak menetét. Amennyiben nincs raktáron a termék, akkor legyártatjuk a gyártóval. Gyártóink egymástól eltérő határidőkkel dolgoznak. A raktárunkba beérkező szállítmány leellenőrzés alá kerül. Minden beérkezett megrendelésről telefonon értesítjük a megrendelőinket.

Hogyan működik a bemutatóterem?

  • Nyitvatartási időn belül bármikor tudjuk fogadni az érdeklődőket, ahol tanácsadóink nagy szakértelmével megkönnyítjük döntését. A bemutatótermünkben lehetőséget nyújtunk gyártónként néhány termék kipróbálására, szövet- és színminták megtekintésére és az elemes konyhabútorok megtervezésére, megrendelések összeállítására. Az itt található bútorok többsége megvásárolható. A tanácsadóinknál leadott megrendelésekre bemutatótermi kedvezményt nyújtunk a web áruházunkban megjelölt termékekre.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • Ingyenes szállítás: Minden terméknél fel van tüntetve, amennyiben a szállítása ingyenes. Keresse az alábbi jelzést: (zöld autó képe)
  • Egy termék megrendelésekor a terméknél található szállítási díj kalkulátorral könnyedén kiszámíthatja a kiszállítás összegét. Keresse az alábbi jelzést: (kék autó képe)
  • Amennyiben több terméket szeretne megrendelni, abban az esetben az összes termék kosárba helyezését követően, a kiszállítás kiválasztásánál kell beírni az irányítószámot. Így a termékek összsúlya alapján számítódik ki a házhoz szállítási díj.
  • A kiszállítási díj az emeletre való felszállítást nem tartalmazza. Amennyiben mégis igényelné a szállítóink segítségét, abban az esetben ezt jelezze felénk és egyéni árat kalkulálunk az Ön részére.

Hogyan tudom átvenni a megrendelt terméket?

  • Személyes átvétellel: Minden megrendelőt értesítünk telefonon, amennyiben már átvehető a termék. Az átvétel a következő címen lehetséges: Budapest, XVI. Kerület, Kövirózsa utca 6. Weboldalunkon, a kapcsolat menüpont alatt láthatja a nyitva tartásunkat és az ott található útvonaltervező térképet, amellyel arra törekedtünk, hogy megkönnyítsük az idejutást: http://www.butorcsalad.hu/kapcsolat.php
  • Házhozszállítással: A kiszállítás előtt 1-2 nappal korábban a szállítás szervezőnk telefonon pontosítja le a szállítás időpontját.

Ha a megrendelt termékek kiszállítása nem egyszerre történik több lesz a szállítási díjam?

  • Ebben az esetben az eredeti megrendelés szállítási díjának töredék részéért szállítjuk ki a termékeket. Így a szállítási díj nem növekszik.

Vállalnak összeszerelést?

  • Összeszerelést sajnos nem tudunk biztosítani, viszont tudunk erre a célra szakembert ajánlani Önnek.

Mi a teendő akkor, hogyha a kiszállított terméken a kicsomagoláskor sérülést találok?

  • Ebben az esetben a garancia@butorcsalad.hu email címünkre kell megírni ezt a problémát, a sérülésről készített kép mellékelésével, a megrendelésszám, illetve a megrendelési név megadásával. A gyártóinktól beérkezett termékeket bontatlanul, a gyártó eredeti csomagolásában továbbítjuk megrendelőinknek.